Musikskolen

Musik giver skønne oplevelser! Uanset om du er 0 eller 100 år. Det er sjovt at lære at spille på et musikinstrument eller synge! Og så styrker musikken din koncentration, din præcision og opmærksomhed. Hvis du vil blive dygtig til at spille på dit instrument, skal du øve dig derhjemme, helst hver dag i ca. 10 minutter, gerne mere.

Som forælder kan du støtte op om undervisningen ved at vise interesse og bakke op om den daglige øvning. Du kan være med til musiktimerne, efter aftale med læren, og selvfølgelig skal du tage med til alle de koncerter dit barn deltager i.

Du skal vide, at du giver dit barn en gave for livet ved at melde ham/hende til musikundervisning. Dit barn bliver klogere, rigere og gladere ved at dyrke musik. Og husk at musikskolen er for alle.

Vi glæder os til at se dig i Musikskolen!