NYT GRATIS HOLD - Band starter

For dig der er mellem 10 - 14 år

Band-starter er holdet for dig som godt kunne tænke dig at prøve at spille i et band og som er mellem 10 og 14 år.
Det er både for dig som kan spille lidt på et instrument, men man er også velkommen, hvis man aldrig har spillet musik før. Det vigtigste er, at du har lyst til at spille en masse musik sammen med andre på din egen alder.

I timerne vil vi arbejde med sammenspil på trommer, bas, guitar, keyboard og percussion og der vil være mulighed for at prøve at spille på flere forskellige instrumenter. Vi skal lære om puls, rytme, melodi, improvisation, lidt om noder og bruge vores ører en hel masse. Og så skal vi have det sjovt sammen.

Tid og sted:
Onsdage kl. 18.20-19.20 på Frederiksværk Skole i musiklokalet med start onsdag d. 6. marts 2024 og løber til og med onsdag den 17. april 2024.

Der er plads til max. 8 elever på holdet og det er først til mølle, så skynd dig at melde dig til.

Underviser: Lise Lotte Elmelund