Babymus 0 årige

Fra 3 måneder

Fra barnet ligger i mors mave, kan det høre og genkende musik.

Til Babymus bruger vi forskellige redskaber og små instrumenter til at understøtte sangene og aktiviteterne. Der er fokus på forældre/barn relationen, og vi prioriterer genkendelsens glæde.
Undervisningen er tilpasset de helt små så deres sanser bliver udviklet i en god og tryg atmosfære sammen med mor eller far. Her der er plads til både latter, amning, barnegråd og bleskift.

Der undervises på hold med op til 12 børn i 45 minutter.
Undervisningen foregår om mandagen kl. 10.30 - 11.15 i Unge- og Kulturcentret, Syrevej 19, 3300 Frederiksværk. Der er løbende tilmelding.

Vi starter hold i efteråret 2024 og foråret 2025.

Før og efter undervisningen er der mulighed for en kop kaffe og samvær i UKC Caféen.

OBS:
Indmeldelsen til Baby-/Minimus er som udgangspunkt bindende på samme vilkår som stående under Musik- og Billedskolens ind- og udmeldelsesregler. Men er man på barsel/forældreorlov og skal starte på arbejde, kan man melde sig ud med udgangen af måneden inden den dato man skal påbegynde arbejde igen, blot ved at sende en mail til kontoret.

Underviser: Mette Gjørup Martinussen

Vælg