Rytmisk Korskole

0. - 2. klasse

Det er fantastisk at synge sammen med andre. Kom og vær med, når vi synger, dramatiserer sangtekster og arbejder med kroppen. Vi skal blive gode til at synge – og vi skal have det sjovt!

Unge- og Kulturcentret (UKC) - onsdage kl. 15.15 - 16.15

Underviser: Line Danner

3. - 5. klasse

Kan du lide at synge? Så kom og vær med. At synge giver selvtillid og mod til at udtrykke sig og stille sig frem. Vi udvikler vores sangstemmer og øver flerstemmig sang på dansk og engelsk i et trygt og sjovt fællesskab.

Unge- og Kulturcentret (UKC) - onsdage kl. 16.15 - 17.30

Underviser: Line Danner

6. klasse og op

At synge sammen med andre er fantastisk. Man indgår i en større helhed samtidig med, at man styrker sin egen stemme, og derved opstår et særligt socialt fællesskab.
Vi skal arbejde med sangteknik og musikkendskab. Vi skal synge populære sange, et godt mix af ballader og uptemposange – pop, r&b og gode klassikere. Vi synger både på dansk og engelsk og træner flerstemmig sang.
Vores undervisning tager udgangspunkt i, at vi skal have det sjovt og trygt samtidig med, at hver enkelt elev får fornemmelsen af at blive bedre og bedre, og at vi lyder godt sammen.

Unge- og Kulturcentret (UKC) - torsdage kl. 16.30 - 18.00

Undervisere: Lise Blaase

Volkalgruppen 3's Harmoni
fra 13 år

Det er sjovt, kreativt og udfordrende. Du får sangundervisning, træning i flerstemmig sang, teori/nodekendskab og sangvenner.
Koret deltager i koncerter i løbet af året.

Unge- og Kulturcentret (UKC) - torsdage kl. 19.30 - 20.15

Underviser: Lise Blaase