Blokfløjte base 0. - 3. klasse

Fra 0. - 3. klasse

Blokfløjte basen er for elever, der gerne vil gå til blokfløjte sammen med kammeraterne på et hold. Her får du undervisning sammen med 2-5 andre elever på dit niveau. Du kan gå til blokfløjte basen, hvis du er nybegynder, eller hvis du er lidt øvet og ønsker at gå til undervisning sammen med andre elever.

I blokfløjte basen lærer du både at spille solo og sammen med andre. Undervisningen vil blive suppleret med spil fra Music Mind Games og andre relevante materialer. Aktiviteterne vil være nøje tilrettelagt, så eleverne udfordres både individuelt og som gruppe.
Du kan starte i blokfløjte basen, hvis du går i 0.-3. klasse. Det vil være naturligt at starte soloundervisning på et tidspunkt i forlængelse af blokfløjte basen. Tidspunktet for dette skift vil være individuelt. Her vil læreren altid være behjælpelig med råd og vejledning.
Der undervises i hold på 3-6 elever i 50 minutter.

Undervisningen ligger om onsdagen

Underviser : Tine Jensen