El-guitar

Fra 7 år

Guitaren er et meget alsidigt instrument, som kan bruges til mange forskellige typer musik: Pop, folk, tabs, klassisk, fingerspil, akkordspil, nodespil, lejrbålssange og meget mere.

Undervisningen målrettes i vid udstrækning til den enkelte elev, og der tages hensyn til elevens musikalske interesser.
For at undervisningen af små børn skal lykkes, er det nødvendigt at inddrage forældrene både i undervisningstimen og i øvningen. Der kræves ingen forkundskaber af forældrene for at medvirke ved børnenes spil.
Der er guitarorkester for alle guitarelever, og det er gratis, når man går til individuel undervisning. Det sociale aspekt er vigtigt, for det er inspirerende at møde andre, der spiller samme instrument som en selv.

Underviser: Troels Jakobsen